אתר מכבי הכשר התרחב והתחדש עם מגוון שירותים ופעולות

עפר גדנקן No Comments on אתר מכבי הכשר התרחב והתחדש עם מגוון שירותים ופעולות

כמי שמובילה את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל, מכבי ממשיכה להרחיב ולהנגיש כל שירות אפשרי לטובת כלל החברים וכעת, בהתחדשות אתר מכבי הכשר, שמציע מגוון רחב של שירותים ופעולות, בהתאמה מלאה, בזמינות מרבית, במהירות ובנוחות.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם התפתחותם של שירותי הרפואה ברחבי העולם בנתינת שירותים רבים ומגוונים באמצעות הדיגיטל, מכבי ממשיכה להוביל את סטנדרט הבריאות הגבוה גם בעולמות אלו. אתר מכבי הכשר, שמותאם במיוחד עבור המגזר החרדי, בתכנים, בחוויית המשתמש ובשירותים הניתנים בו, התחדש והתרחב לטובת החברים.

אתר מכבי הכשר מציע מגוון רחב של שירותים ופעילויות הרלוונטיים למשפחות; איתור שירותים, מכבי אונליין, סקירות רפואיות, מידע על שירותים ייחודיים המותאמים למגזר כמו מרפאות שבת, בקשות והודעות מהרופא, הגשת בקשה להתחייבות (טופס 17), איתור מרפאות ומוקדי רפואה דחופה, כתבות תוכן בנושאי בריאות מגוונים, פירוט על תכני קו הבריאות – קו טלפון ייחודי שמאפשר האזנה לתכנים של קידום בריאות לכל המשפחה, כגון: טיפים בריאותיים, מתכוני בריאות, סיפורים ומשחקים לילדים ומידע על בדיקות מצילות חיים ועוד.

האתר הכשר שמותאם למגזר החרדי, הינו שימושי ויעיל משמעותית עבור חברי מכבי, ובפרט עם הרחבתו לשירותים ופעילויות נוספים. התאמת השירות הדיגיטלי בתחום זה גם לאורח החיים החרדי, מביע כמו תמיד את חדשנות מכבי, התאמת שירותיה לכלל המגזרים והחשיבה הבלתי פוסקת כיצד להתקדם, לפתח ולהנגיש כל שירות אפשרי, בצורה מתקדמת, מקצועית וחדשנית.

מנהלת פרויקטים מגזר חרדי במכבי, גב' מיכל צרפי, שמובילה בין היתר את התחדשות האתר הכשר, מסרה: "לנו במכבי חשוב, שכלל החברים יקבלו את השירותים המגוונים והחדשניים שמכבי מציעה – באופן המותאם ביותר לאורח חייהם. בהתאם לכך, אנו שמחים לחדש את אתר מכבי הכשר – כצעד נוסף בשירות המותאם לחברים מהמגזר החרדי. מכבי תמשיך להתפתח ולהוביל יוזמות חשובות לטובת קידום הבריאות של כלל חבריה".

חפשו אתר מכבי הכשר ותיהנו ממגוון שירותים ופעילויות הנדרשים לכם בקלות, במהירות ובנוחות, כי סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל של מכבי, הוא גם בדיגיטל.



0 תגובות